Schemat na małą torebkę z KotToOn barbante Yarn

Długo oczekiwany post przez wiele z Was. Niestety tak się ułożyło, że miałam ostatnio bardzo dużo na głowie. Właściwie za każdym razem to piszę. zabiegana ze mnie kobieta. nie wiem jak Wy ale ja mam wrażenie, że pracuję na trzy zmiany. 🙂 Nie ważne. Już jest! Mam nadzieję, że będzie Wam się podobał.

IMG_20170825_101707_171

Jakiś czas temu opublikowałam kilka zdjęć na moim Instagramie nowej torebeczki (ja ją stosuję jako kosmetyczkę). Zainteresowanie było spore. Szczególnie jak wykonać taką torebeczkę. Już śpieszę z wytłumaczeniem.

IMG_20170825_101622_367

Pierwsze co potrzebujesz to zrobić zakupy. Mój wzór torebki jest zaprojektowany dla włóczki KotToOn Barbante Yarn. Nie wiem jak będzie wyglądać na innych włóczkach. Nie gwarantuję, że tak samo. W związku z powyższym potrzebujemy:

– motek włóczki KotToOn Barbante Yarn (na małą torebkę ok 18 x 18 cm; na większą z uchwytem wykorzystałam dwa motki tej samej włóczki)

– szydełko 5 mm

– dodatki (guzik, zapięcie magnetyczne lub zatrzask)

– nitka w kolorze włóczki do zszycia elementów i igła

DSC_0903

Zaczynamy od podstawy czyli od dna torebki. Wzór jaki teraz zaprezentuję jest na torebeczkę / kosmetyczkę ok 18×18 cm. Czyli stosunkowo mała, ale bardzo ładna.

Untitled

Wiem nie jestem Picasso. Wciąż jak widzicie bardzo wiele rzeczy muszę udoskonalić. Nie spodziewałam się, że blogowanie to taka ciężka praca. Trzeba myśleć o tylu rzeczach: zdjęciach, treści, grafikach… co do ostatniego macie może już jakiś sprawdzony pomysł, żeby wychodziły lepiej? Ja swoje na razie wykonuję w paincie za co Was serdecznie przepraszam. W tym momencie jest w 100% skoncentrowana na treściach, zdjęciach oraz na doskonaleniu mojego warsztatu. Pochłania to mnóstwo czasu ale kto chociaż raz trzymał w ręku szydełko wie o czym mówię. A już na pewno bardzo uzależniające.

IMG_20170825_101510_879

KROK 4. Kolejne rzędy należy przerabiać 1:1 (czyli w każdym oczku należy przerobić tylko jeden półsłupek). w ten sposób przerobiłam 24 rzędy.

Ja swoją torebkę stosuję jako kosmetyczkę. Wykonałam sobie również mini kosmetyczkę na niezbędnik kobiecy. Idealny, dyskretny, wszystko co potrzebuję do pójścia do toalety. Jak Wam się podoba taki pomysł?

DSC_0986

Przyszedł ten czas kiedy musimy przejść do najtrudniejszego elementu – klapy dla naszej torebki. Kiedyś pisałam o wykonaniu podobnej klapy tutaj.  Jest kilka różnic. W przedostatnim rzędzie wykonuję „beczułki” – czyli 4 nawinięcia włóczki z jednego oczka, zbieram w jedno oczko. Wiem wydaje się trudne i zagmatwane. właśnie dlatego nagrałam Wam pełen film instruktażowy. Zapraszam również na mojego YouTuba, gdzie bez problemu znajdziecie wszystkie pozostałe filmiki.

DSC_1251

Dla pewnego ślicznego „Rudzielca” wykonałam specjalnie zieloną torebkę. Jak Wam się podoba? 🙂

DSC_1263

Zapomniałabym o najlepszym. Wzór rozrysowany na klapę trafi już niebawem na skrzynki mailowe wszystkich moich subskrybentów. Jeżeli również chcesz dostać taki folder zapraszam Cię do zapisania się do subskrybcji mailowej.

Reklamy

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )