Misie Vintage i recenzja włóczki Katia

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moje nowe misie. Nie są tak do końca jeszcze perfekcyjne. Jest to moja pierwsza. Misie są mojego autorstwa więc dopiero dopieszczam ten schemat. Mimo wszystko uważam, że są urocze więc postanowiłam się nimi z Wami. podzielić.

DSC_0596

Moje misie powstały z włóczki Katia Cotton Vinatge – jest to 100% bawełna egipska. Charakterystyka producenta:

Waga/długość motka: 50 g = ok. 1-5 m

Zalecany rozmiar drutów: 4-4,5 mm

Próbka 10 x 10 cm: 17 o. x 22 rz.

DSC_0356

Na wykonanie jednego misia zużyłam jeden motek tej włóczki. Powiem szczerze, że pierwszy raz miałam do czynienia z tym rodzajem włóczki. Jaka jest moja opinia? W pierwszej chwili pomyślałam co ja mam z tego zrobić? Rzeczywiście kiedy patrzycie na motek nie wygląda zachęcająco, może Wam brakować pomysłów mimo to ja się zdecydowałam właśnie dlatego, że miałam w głowie te misie.

DSC_0586

Włóczka Katia Cotton Vintage jest naprawdę warta uwagi. Mi marzy się jeszcze duuuży królik z tej włóczki. Szczególnie przykuł moją uwagę ten kolorek. Już widzę takiego ślicznego wielkiego królika, ale chyba ze cztery motki będę musiała kupić. 🙂 Ale kupię! Was też zachęcam może sami pokażecie jakieś fajne prace z tej włóczki i sami mnie zainspirujecie. Ja myślę też o kocyku lub poduszkach.

DSC_0514

Kiedy po raz pierwszy wypuściłam misia żeby pokazać go w sieci dostałam kilka pytań. Chciałabym tutaj zebrać wszystkie właśnie po to żeby rozwiać Wasze wątpliwości. Taki zbiór najczęściej zadawanych pytań. 😉

1. Czy włóczka jest miękka czy sztywna? 

Włóczka jest bardzo mięciutka, jest to 100% bawełna. Może i wygląda na sztywną, natomiast zawsze kiedy macie tego typu zastrzeżenia sprawdźcie po prostu skład. Gdyby na etykiecie był akryl lub poliester to wtedy moglibyście spodziewać się nieprzyjemnej w dotyku włóczki. Bawełna jest mięciutka a co najważniejsze naturalna. 😉

2. Czy włóczka łatwo się szydełkuje? Jaki ma splot?

Włoczka ma stosunkowo ścisły splot, jak dla mnie rewelacja. Nie zostawia takich nieestetycznych oczek jak np.: DROPS ❤ You #8. Robótka szybko się robi a misie są bardzo przyjemne w dotyku.

3. Gdzie taką włóczkę dostanę?

Włóczkę znalazłam na stronie wełnabawełna.

4. Jakiej wielkości jest jeden motek?

Na to pytanie macie już odpowiedź wyżej. 🙂 50 g = ok. 1-5 m. Jest naprawdę wydajna.

DSC_0540

 DSC_0516

DSC_0528

DSC_0531

Co myślicie o moich Vintage Misiach? Chcielibyście sami takiego zrobić? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Jeżeli znacie włóczkę Katia Cotton Vintage zachęcam Was do podzielenia się Waszymi pracami  tej włóczki na moim Facebooku.

 

3 thoughts on “Misie Vintage i recenzja włóczki Katia

Skomentuj

